Hvad koster det at have dine varer på vores lagerhotel?

Her på siden kan du læse om hvordan vi beregner priserne, så du får en idé om hvad det vil koste dig at flytte ind på vores lagerhotel.

Generelt om priser

De priser du finder her på siden er listepriser for de kunder der passer ned i nogle bestemte kasser. Her tager vi udgangspunkt i et gennemsnitligt setup. Der kan være grunde til, at din løsning ikke passer ned i vores 3 forud defineret prismodeller.

Vi har også beskrevet de forskellige processer vi går igennem hver dag, når vi står for din lagerlogistik, og forsøgt at indikere nogle priser. Disse priser er afhængige af mange ting. Vi vil altid gerne regne et tilbud til dig, som tager udgangspunkt i dit specifikke behov til lagerhotellet.

Det er altid gratis og 100% uforpligtende.

Pris model for “Standard kunder”

Fast månedlig pris Bronze
1400,-
Sølv
2700,-
Guld
4700,-
Enterprise
kontakt os for pris
Gratis opstart
Standard papkasser
Valg af pakkeshop for dine kunder
Integration med din webshop
Gratis adgang til slutkunde returportal
Emballage inkluderet
API adgang til alle dine data
Varemodtagelse inkluderet
Ordreantal inkl. i pakken 60 120 250 250+
Pris pr. ekstra ordre 19,- 17,- 15,- 0,-
Reol/Palle pladser inkl. i pakken 3 5 10 10+
Pris pr. returordre 20,- 0,- 0,- 0,-
Den eneste ekstra omkostning er udgiften til fragt.

Bronze, Sølv og Guldpakken forudsætter at vi kan pakke min. 26 ordrer i timen, at emballagen er standard emballage til maks 2 kr, og at der ikke er mere end 5% returordrer.

Opstart og integration med jeres webshop

Det første der sker når du har valgt at du vil benytte vores lagerhotel til pluk og pak af dine ordrer er, at vi skal have integreret din webshop med vores lager system. Denne integration er altid gratis for dig, uanset hvilket webshop system du anvender. Vi kan have brug for at skulle udvikle noget i vores system, hvis vi ikke allerede har lavet en integration til netop dit webshop system. Disse ændringer i vores systemer skal du naturligvis ikke betale for.

Flytning af varer til vores lagerhotel

Den fysiske flytning af varer har du som udgangspunkt selv ansvaret for. Du kan vælge at have en fragtmand til at flytte alle dine varer eller du kan komme og levere dem selv, afhængigt af hvor mange varer du har. Vi stiller altid en medarbejder til rådighed, når dine varer ankommer. Vi sikrer os at alle varer har korrekt stregkode, lægger dine varer på hylder og paller og registrerer dem i vores system. Dette sker også ganske gratis i forbindelse med en flytning.

Modtagelse af varer til vores lagerhotel

Dit lager er nu flyttet og vi modtager regelmæssigt varer til dig, som vi registrerer og lægger på vores lagerhotel. Prisen for varemodtagelse afhænger af, hvor mange forskellige varer vi skal modtage for dig. Prisen ligger normalt omkring 45,- pr. varelinje op til en hel palle og herefter 35 pr. efterfølgende palle. Prisen afhænger også af, hvor let det er at kontrollere indholdet på pallerne eller kasserne som vi modtager.

Prisen på opbevaring af varer

Når dine varer ligger på vores lager betaler du for den plads du bruger. Det vil sige at, vi ved udgangen af hver måned laver en optælling på de reoler og paller du har i brug ved os og så betaler du for dem. Vores listepris på reoler (B x H x D: 160 x 180 x 60) og EU paller er 75 kr. Denne pris vil vi kunne ændre på, når vi kender jeres behov for lagerplads bedre. Vi kan således undgå at have for meget kapacitet i reserve.

Pluk og pak af dine varer

Nu begynder dine ordrer at rulle ind i vores system og vi plukker løbende dine ordrer igennem dagen. Vores billigste pluk og pak pris starter på 15 kr. og ligger i gennemsnit på 22 kr.

Pluk og pak prisen varierer hos vores kunder da den er afhængig af, hvor mange pakker vi kan plukke og pakke på en time. Vi vil altid gerne lave et tilbud til jer, hvor vi har kigget på jeres specifikke behov for pluk og pak.

Prisen på emballage hos et lagerhotel

Vi køber rigtig mange papkasser og forsendelsesposer, så vi har gode priser på vores emballage. Kan dine varer passe i vores standard papkasser, kan du få emballage ned til 2-3 kr., eller endnu billigere hvis vi kan pakke i forsendelsesposer eller boblekuverter. Hvis dine varer kan sendes i deres “egen emballage” skal du naturligvis slet ikke betale for emballage. Har du specielle kasser som du selv vil indkøbe, modtager vi dem gerne og bruger dem til pakning af dine varer – Det koster ikke ekstra.

Hvad koster fragten på mine pakker

Vi har fragtaftaler med forskellige transportører af pakker. Disse priser sender vi direkte videre til dig og der kommer således ikke noget tillæg fra vores side på fragten. Hos Compack starter fragtpriserne ved ca. 24 kr. +brændstoftillæg for en pakke til pakkshop.

Returvarer

Det sker at kunder returnerer varer. På vores lagerhotel modtager vi også returvarer. Varerne bliver åbnet, inspiceret og lagt tilbage på hylderne. Dette koster normalt, som mindstepris, det samme som da vi sendte pakken ud. Der kan være lidt ekstra arbejde i forbindelse med en returpakke, da vi her skal kontrollere salgbarheden og registrere den i vores kundeportal.

Priser på alt det ekstra

Flere af vores kunder har specielle krav til emballage og pakning, herunder brug af silkepapir, ilæg af gaver eller flyers til deres kunder, brug af speciel tape eller klistermærker på pakkerne. Disse ting kan vi sagtens håndtere. Det koster 1-3 kr, afhængig af hvad vi skal gøre. Det er klart, at jo længere væk vi kommer fra en standard løsning, jo færre pakker kan vi pakke og jo dyrere bliver det for dig.